{ "data": [ { "event_name": "Purchase", "event_time": 1703765656, "action_source": "website", "user_data": { "em": [ "7b17fb0bd173f625b58636fb796407c22b3d16fc78302d79f0fd30c2fc2fc068" ], "ph": [ null ] }, "custom_data": { "currency": "USD", "value": "142.52" } } ] } 5 טיפים כיצד להפוך את הסלון לחלל פונקציונאלי ומזמין
top of page
חיפוש

5 טיפים כיצד להפוך את הסלון לחלל פונקציונאלי ומזמין

עודכן: 28 בפבר׳

הרבה פעמים הסלון הוא החלל המרכזי שלנו להפגש, חברים, משפחה או אפילו ״רק״ עם בן/ בת הזוג. קבלו כמה טיפים מארז לוי, המעצב הראשי שלנו, איך להפוך את הסלון לאזור יותר נעים, מזמין ונח.


צילום: שירן כרמל


1 | שימוש בחומרים טבעיים

כמי שאוהב לטייל בטבע הרבה, אני מחפש להכניס את החוץ פנימה, על ידי שימוש בחומרים טבעיים או פלטת צבעים שמשרים חווית אסטתיקה אורגנית. כגון, שימוש בעץ חשוף טבעי, שטיחים מסיבי כותנה ועוד.


צילום: שירן כרמל


2 | צמחים. צמחים. צמחים

אחת מהדרכים הכי פשוטות ״להחיות״ חלל זה בהוספה חיה, ירוקה וצומחת. סוקלנטים בשלל גדלים, מקטנים ועד בעציצי ענק. פרחים נשפכים ממדפים, עצים שתולים בעציצי ענק בנקודות אור חזקות וצמחים בית ענקיים כמו פיקוס כינורי, אוזן הפיל ועוד.


צילום: שירן כרמל ואורי אקרמן


3 | מידוף כמו במוזיאון

תחליטו על אזור בחלל הסלון שאתם הופכים למיני גלריה לפי טעמכם, מינימאליסטי, נקי ומדויק. מאין אוצרות אישית של כלי אומנות, מקרמיקה, אוספים פרטיים ועד ציור. קטן וגדול, וכמובן אל תחששו מלערבב חדש יחד עם ישן.


עיצוב פנים: נעמי יחזקאל, צילום: אורי אקרמן


4 | צבע נועז

להקפצה מיידית של החלל, פשוט להכניס פריט ריהוט עם צבע בועט ודומיננטי. אפשר ״בקטנה״ עם פריטים כמו כריות נוי ואגרטלים גדולים שניתן לשנות בקלילות או פריטים יותר נצחיים כמו ספה, כורסא או קיר.


צילום: לימור זומר


5 | ספריות או לא להיות

בין אם דיירי הבית הם כולם תולעי ספרים מושבעים או אוהבי אוספים ואלבומי משפחה, ספריה ביתית מושקעת מיידית מכניסה פלפל אישי לחלל. זו דרך נהדרת להתייחס לקיר שומם או קיר שנרצה להבליט והופך אותו לקיר אוצרות של כלל המשפחה.


עיצוב פנים:מארי ביילין , צילום: מאיה אבגר


102 צפיות0 תגובות
  • Instagram
bottom of page